Logitech X-120 Review

djiwie 1 juni 2007, 939 views

Logitech X-120

Pluspunten

• Goed geluid (inclusief treble/bass)
  • Geen adapter nodig
  • Voelt degelijk aan
  • Niet duur

Minpunten

• Nog niet tegengekomen :-)

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Op mijn werk hebben we een aantal setjes van deze speakers en ze leveren gewoon een goed geluid op. Ook de bass is in orde.

De boxjes zijn met een vaste kabel aan elkaar verbonden, aan de ene speaker zit de voedingskabel en aan de andere de stereokabel.
De rechterspeaker heeft 3 knoppen, aan/uit, volume en treble/bass, ook zit hier een mini-jack aansluiting voor je koptelefoon of dopjes. De speakers zijn van zwart plastic en over de geluidskast zit zilvergrijze stof. Al met al ziet het er wel strak uit.

De boxjes voelen degelijk aan. Ook is het handig dat je geen losse adapter nodig hebt, deze is gewoon ingebouwd in een van de speakers zelf (dus geen gedoe met lompe adapters bij het stopcontact). Gewoon prima boxjes, zeker gezien de lage prijs!

Heb jij ook een Logitech X-120?

kort maar krachtig, iig ik heb een mp3 speler en daar zoek ik een paar boksjes voor die goed afspelen, uiteraard dus zonder stroom, zullen deze het daar goed en luid op doen?
Waarschijnlijk niet, aangezien deze stroom nodig hebben :).