Philips Prestigo SRU9600 Review

rickvandijck 28 mei 2007, 1.338 views

Philips Prestigo SRU9600

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Duidelijk menu
  • Simpel in te stellen (zonder handleiding)

Minpunten

• Geen instellingen te downloaden zoals de Logitech Harmoney
  • Helaas heb ik problemem met het selecteren van de imput op mijn Logitech Z5400 setje

Ik heb dit speeltje vrijdag gekocht. Ik ben erg te spreken over het uiterlijk en de indeling van het touchscreen-gedeelte. Ondersteuning van apparaten is goed, wel even zoeken naar de goede "set", maar uiteindelijk werkt het echt super.

Het instellen kan op meerdere manieren. Je kiest het apparaat wat je wilt toevoegen en zoekt het merk op. In de AB zitten duizenden sets met commando's die eerst geprobeerd worden, als deze niet werken kan je toetsen 'leren" door de originele afstandsbediening tegenover de SRU9600 te leggen. In bijna alle gevallen werkt dit prima, soms moet je wel meerdere keren 'leren".

Blij dat ik deze heb gekocht ter vervanging van mijn 6 afstandsbedieningen: TV, Logitech Z5400, DVD-Speler, Digitale ontvanger, Pioneer Stereo & MCE)

Heb jij ook een Philips Prestigo SRU9600?