CM Storm Spawn Review

Rocky7up 29 augustus 2011, laatste update op 29 augustus 2011, 971 views

CM Storm Spawn

Pluspunten

• Looks
  • Ergonomisch design
  • Goede grip
  • Hoge DPI
  • Knoppen makkelijk drukbaar

Minpunten

• Geen

De CM Storm Spawn muis. In 2011 ge´ntroduceerd, voor de professionele gamer. Met een zeer ergonomisch design, goede looks, en hoge DPI beloofd het een zeer goede muis te zijn...

Specificaties:
Materiaal: ABS Plastic en Rubber
Dimensies: ( L ) 107 X ( B ) 75 X ( H ) 35 mm
Sensor: 3500 DPI Storm Tactical optische sensor
Maximale snelheid: 60 IPS
Reactie tijd: 1ms

Na aankomst, bleek ze goed verpakt in een doos met piepschuimen vormpjes. Eenmaal de doos zelf, ziet deze er zeer stoer uit. Met gelijk de core eigenschappen op de voorkant, is het erg verleidelijk om verder te kijken.
Buitenkant:
Binnenkant:
Eenmaal uit de verpakking besturen we hem even verder. We zien dat het design erg ergonomisch is, en passen de hand er even op, en ze voelt erg fijn aan! Ook ziet ze er erg mooi uit met de red/black kleuren.

We stoppen de muis in de computer en gaan verder met testen. Met haar 3500 DPI beweegt ze zich erg vlot en soepel voor. (Mits uw een muismat gebruikt, zonder gaat ook maar lastiger)

De grip op de muis is erg goed dankzij de Anti-Slip rubberen grip's op de zijkant:
Ook zijn de forward/backward knopjes mooi erop gemaakt waardoor ze WEL makkelijk in te drukken zijn, maar niet zoals bij de meeste muizen, overboding kunnen worden ingedrukt. Je moet namelijk wel een klein beetje kracht zetten om ze in te drukken, dit vind ik persoonlijk erg goed.

De linker en rechter muisknop zijn makkelijk in te drukken, misschien zelfs iets te makkelijk voor sommige mensen. Ook zitten er knoppen om de DPI snelheid in te stellen, dit komt van pas als je bijvoorbeeld secuur werk moet doen.

Na uren lang te hebben gegamed op een FPS game, nog steeds geen last van mijn hand of arm, dit was bij andere muizen wel eens anders het geval!

Al met al een zeer goede muis, zowel voor de gewone gebruiker, als de serieuze gamer. Ben je opzoek naar een snelle muis met ergonomisch design, voor een niet al te dure prijs? Dan is de CM Storm Spawn zeker een aanrader voor u!

Heb jij ook een CM Storm Spawn?

Ik zou eventjes je plaatjes fixen ;)
Ik zou eventjes je plaatjes fixen ;)
Ik krijg ze niet als plaatjes erin omdat ze te groot zijn. ;(

Dus toen maar hyperlinks naar de plaatjes gedaan, :)
Je kunt ze ook even resizen, dan kun je ze ook gelijk laten zien in je review, dat geeft wel een beter beeld (zeker omdat imageshack ook traag en ranzig is).
Deze mouse heeft de beste sensor ooit gemaakt, Avago ADNS-3090 uitmuntend bouw kwaliteit en Omran switches _/-\o_ jammer dat mijn ring-vinger ontiegelijk pijn begon te doen na half uur :( moest RMA dus. CM heeft ook de beste firm-ware voor zo'n sensor gemaakt, Zowie AM heeft deze sensor en Puretrak Valor ook maar deze laatste 2 hebben bagger firm-ware.