Jabra Halo BT650s Review

HyperBart 25 augustus 2011, laatste update op 22 november 2011, 191 views

Jabra Halo BT650s

Pluspunten

• Zit comfortabel

Minpunten

• Werkt voor geen meter (letterlijk), als hij in je broekzak zit hakkelt het ongelooflijk

Opnamekwaliteit Score: 4
Toch even heel kort toelichten, in het begin dacht ik van "wauw, leuk ding". Ik had het gewonnen via ZDnet, dus dat was wel leuk... Als ik nu de prijs zie denk ik wel even van "he das duur".

Ik heb 'm getest op een iPhone 4 32GB en een Ipod Touch 2de generatie van 8GB (de iPod in de auto).

In de auto geen enkel probleem, ik zette de koptelefoon op, ik had wel 3 op de 10 keer problemen om 'm te koppelen (ook al was ie al eens gepaired).

Overlaatst zat ik omwille van logistieke redenen op de fiets, had de koptelefoon in combi met de iPhone, maar de geluidskwaliteit was echt SLECHT, om de 5 seconden hakkelde het ongelooflijk, moest de koptelefoon bijbenen/bijbufferen enz...

Van totale woede ben ik in het bos gaan rijden (waar ik dus minimale storing kan hebben van wifi en gsm), nog steeds hetzelfde. Data, 3G, Wifi allemaal uitgezet op mijn iPhone, geen verbetering.

Toen haalde ik de iPhone uit mijn broekzak (ja, linkerbroekzak voor) en toen deed ie het opeens een stuk beter. Ik heb zo een kwartier op de fiets gezeten met de iPhone in mijn hand en de miserie was gedaan (af en toe een hickup maar dat had ik ook in de auto).

Ik vraag me nu af: what the **** is het nut van een draadloze koptelefoon als je je telefoon nog niet eens in je broekzak kan steken of het ding heeft geen bereik meer?

Ik wil het gerust nog eens testen met mijn iPod om de miserie van iPhone's en antenne's uit te sluiten, maar toch...

Blijf dus maar mooi weg met deze combinatie, kort gezegd, het is BROL!

• iphone 4 32gb

Heb jij ook een Jabra Halo BT650s?

Ligt dat aan de telefoon of aan de headset ?
Ik heb de headset aan een goede vriend uitgeleend, en daar werkt het allemaal prima. Het lag misschien zelfs aan mij omdat ik niet in de juiste modus van geluid aan het werken was met de headset, je hebt blijkbaar een aantal modi waarin Bluetooth kan werken. Prima headsetje dus.