Specificaties 32GB CF I, 0,906 per GB - Bekijk alle specificaties

Transcend CompactFlash 32GB 400x Review

RAJH 25 augustus 2011, laatste update op 25 augustus 2011, 1.396 views

Transcend CompactFlash 32GB 400x

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Geen op dit moment

Wegens de hoge prijs van de Sandisk Extreme CompactFlash 32GB 400x heb ik twee maanden geleden een Transcend CompactFlash 32GB 400x aangeschaft. Sinds die tijd heb ik ongeveer 5000 foto's gemaakt (Canon EOS 7D) en ben niet tegen problemen aangelopen.

Aangezien het binnenhalen van de foto's aardig lang duurde in combinatie met de standaard USB verbinding van de camera heb ik vandaag de Lexar Professional USB 3.0 Dual-Slot kaartlezer aangeschaft. In de review van Frankster werd er een maximale snelheid behaald van 29.3MB/s. Door het gebruik van de bovenstaande kaartlezer zijn de volgende snelheden te behalen:

Mijn vorige CompactFlash (Sandisk Extreme CompactFlash 16GB 400x) haalt de volgende snelheden:

Een zeer grote verbetering over de 15.4MB/s die gehaald wordt met de standaard USB verbinding van de camera.

Heb jij ook een Transcend CompactFlash 32GB 400x?