Samsung DVD-D530 Review
Leuk nieuw DVD spelertje.
Deze versie speciaal gekocht vanwege de SCART én HDMI aansluitingsmogelijkheden. Bij concurrenten zie je dat SCART uitgang vaak niet meer aanwezig is.
Zowel originele DVD als DVD+R schijfjes spelen probleemloos af. De Samsung kreet van 'Best Playability' klopt dus voor zover.
Ook handig is de USB poort. Je kunt probleemloos afbeeldingen en liedjes afspelen.
Met het afspelen van video bestanden, is het wat minder helaas. De bestandsextensies MP4, WMV en AVI worden niet afgespeeld van een USB-stick. Daarentegen kun je wel VOB videobestanden afspelen.
Het energieverbruik van max 11 Watt is standaard en is niet veel beter dan concurrenten.
De DVD-D530 wordt in de Samsung fabrieken van Indonesië geproduceerd.
Pluspunten
* Goed prijs/kwaliteit verhouding * HDMI uitgang & SCART uitgang
Minpunten
* Firmware upgrade is niet gelukt. De instructies op de Samsung website kloppen niet. Zowel getest met DVD-schijfje als USB-stick. * DVD laadje blijft kwetsbaar
Eindoordeel
Deze versie speciaal gekocht vanwege de SCART én HDMI aansluitingsmogelijkheden. Bij concurrenten zie je dat SCART uitgang vaak niet meer aanwezig is.
Zowel originele DVD als DVD+R schijfjes spelen probleemloos af. De Samsung kreet van 'Best Playability' klopt dus voor zover.
Ook handig is de USB poort. Je kunt probleemloos afbeeldingen en liedjes afspelen.
Met het afspelen van video bestanden, is het wat minder helaas. De bestandsextensies MP4, WMV en AVI worden niet afgespeeld van een USB-stick. Daarentegen kun je wel VOB videobestanden afspelen.
Het energieverbruik van max 11 Watt is standaard en is niet veel beter dan concurrenten.
De DVD-D530 wordt in de Samsung fabrieken van Indonesië geproduceerd.
Reacties (1)
Bij mij doen MP4 bestanden het via de USB ingang ook niet, maar AVI wel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn