Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart Review

ChaoticNL 23 augustus 2011, laatste update op 23 augustus 2011, 1.240 views

MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart

Pluspunten

• Uiterst goed reagerend.
  • Extreem verstelbaar in alle kanten : zijkanten achterkant en onderdelen die je kan vervangen.
  • Goede DPI settings waardoor gamen echt perfect wordt.
  • Een sniper button, want zeg nou eerlijk. Hoeveel muizen hebben dat?

Minpunten

• Alleen de prijs.

De Cyborg R.A.T 7 .. Als je deze voor het eerst ziet en in handen hebt dan denk je bij jezelf.. Help wat heb ik hier nou. Maar als je eenmaal deze muis doorhebt wil je gewoon niet meer anders.

Deze muis is alles wat je nodig hebt als je een beetje geld wilt spenderen. Je kan zoveel aan de RAT 7 veranderen dat hij de perfecte muis voor iedereen is! Ik zelf heb niet zulke grote handen. Geen punt. Het is niet zo'n grote muis. Paar van me vrienden hebben wel hele grote handen en vinden een kleine muis maar irritant. Wat doe je? Je schuift gewoon de achterkant uit totdat hij precies voor hem ook perfect is. En dit is allemaal in een handomdraai gedaan. Alles behalve 1 ding is gewoon perfect aan deze muis! De drivers en alles wat erbij komt ook super handig.

Ik zelf heb altijd vaak last van snoertjes. Ik ben altijd even voorzichtig en dan plots boem: draadje kapot. Ik moet zeggen dat ik nu na al die tijd met deze muis nogsteeds geen problemen heb. Het draadje is omwikkeld met een stof waardoor het echt stukke minder snel kapot gaat.

Enige nadeel van deze muis is het prijskaartje. Kost even paar centjes. Maar gezien wat je hiervoor krijgt.. Ik heb natuurlijk niet alle muizen getest. maar ik vind dit de beste muis die ik ooit gehad heb! ik wil niet meer zonder cyborgs :) en als je gewent bent aan het uiterlijk voel je je bijna profesioneel.

Heb jij ook een MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart?

Een muis waar ik ook al een tijdje op aas maar de prijs houd mij helaas ook een beetje tegen.

Er is alleen ook nog de R.A.T 3 alleen hier lever je wel in op functionaliteit.
Een R.A.T 3 zou ik niet aanbevelen eigenlijk persoonlijk. Ik heb zelf ook een R.A.T 3 gehad..
Die ging eigenlijk na een half jaar kapot.. dus dat was niks.

De r.at 3 is veel lichter en minder functie. Als het echt goedkoop moet moet je de 5 nemen.

Maar de 7 is echt een toppertje. (of de 9 als je een draadloze wilt).