Specificaties 1280x720 resolutie met microfoon - Bekijk alle specificaties

Microsoft Lifecam Cinema Review

Joep63 21 augustus 2011, laatste update op 21 augustus 2011, 1.427 views

Microsoft Lifecam Cinema

Pluspunten

• Zeer goed beeld
  • Echt plug and play
  • Handig steuntje voor op scherm of welke plek ook.

Minpunten

• Hij is wat duur voor een webcam

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Deze webcam doet precies wat hij moet doen. Via het werk heb ik deze gekregen voor video conferencing. Na aansluiten op werk laptop (XP) en thuis PC's (Vista, Windows 7) werkt hij meteen. Hij geeft een goed beeld inde normale beeldscherm verhouding en eventueel kan ook de ingebouwde microfoon probleemloos worden gebruikt. Er is maar een nadeel: als ik hem prive zou moeten kopen zou ik toch het idee hebben welke andere fijne zaken ik voor hetzelfde bedrag kan kopen.

Heb jij ook een Microsoft Lifecam Cinema?

Ik heb hem ook gekocht. Toen hij nog wat duurder was. Idd een fijn dingetje.

Tsjah wat kun je toevoegen een een review van een apparaat dat gewoon goed zijn werk doet? microfoon is ook vrij goed en filtert gedeeltelijk het omgevingsgeluid/geluid wat uit je speakers komt. Maar dan moet je wel de software geinstalleerd hebben als ik het goed zeg.

Hij is wat duur misschien. Ja er is meer te koop op dit gebied. Maar ik vind het toch een van de betere webcams als je naar beweging kijkt of naar het beeld in een donkere ruimte. Het is een afweging ja.
resolutie, beeld kwaliteit, software extra's ?