Samsung SH-S182M Review

stijnos1991 13 mei 2007, 484 views

Samsung SH-S182M

Pluspunten

• Snelheid
  • Geluid
  • Compatibiliteit
  • Firmware updates

Minpunten

• Nog geen negatieve eigenschappen ontdekt!

Media-compatibiliteit Score: 4
Schrijfsnelheid Score: 5
Leessnelheid Score: 5
Ik heb deze brander gekocht omdat mijn oude NEC 1300A die standaard in mijn Packardbell iXtreme Duo 7001 zat kapot ging.
Nouja kapot, hij brandde alles corrupt(behalve films dan, die gingen altijd goed)

In ieder geval, oude brander eruit gehaald... en de nieuwe Samsung SH-S182M erin.
Geen problemen allemaal.
Ik startte Vista op en de brander werd meteen herkent, zoals het hoort.
Vervolgens de setup disc erin gedaan die ik erbij kreeg en firmware update software geinstalleerd.
Er werd meteen nieuwe firmware gevonden en geinstalleerd.
Werkt allemaal perfect.

Het ding brand als een trein, alles is in 5 a 6 minuutjes klaar.
Nog geen DRE's gehad, ook niet bij de backups die ik voor m'n Wii brandt.
Ook de leessnelheid is goed zover ik gemerkt heb.

Geluidsniveau blijft ook binnen de perken.
Natuurlijk hoor je hem wel draaien, maar niet extreem hard.
Een prima brander voor een leuke prijs!

Heb jij ook een Samsung SH-S182M?