AOpen H420B Review

Machielw 12 mei 2007, 627 views

AOpen H420B

Pluspunten

• Klein
  • redelijk stil
  • Goedkoop
  • ziet er goed uit

Minpunten

• weinig ventilatie mogelijk heden,
  • niet geheel compatible met mijn moederbord,
  • pas dus op de layout van het moederbord

Kwaliteit voeding Score: 3
Aardige kleine mATX kast, redelijk stil
is voor ongeveer 50 euro niet duur
goed afgewerkt.

Weinig ruimte en luchtstroom in de kast en ook weinig uitbreiding mogelijk qua ventilatie (kan 1 extra 60/70mm fan in) in mijn geval is er bij de southbridge geen luchtstroom en die wordt >70 graden

SATA aansluitingen en powerknop / leds aansluitingen zitten op de plek waar je de HD moet installeren (intel DG965OT) De
Heb daarom de 2e harde schijf in een 5 1/4 slot moeten zetten.
Eigenlijk is de kast iets te klein voor 2 harde schijven.

Er zit een voeding in van 300 watt
Voeding lijkt vooralsnog voldoende (E6600, SATA raid0, DVD RW. 2GB, onbourd sound/lan/videoG3000x) de Geforce 8600 GT is onderweg, ben benieuwd met slechts 300 watt voeding. De voeding lijkt niet makkelijk te vervangen.
Prima als mediacenter

Heb jij ook een AOpen H420B?

Is dit de werelds meest dunste survey?
Foto's zou leuk zijn,

Waarom ios je moederbord niet 100% goed voor de kast? :9
Lijkt me sterk dat je voeding dat allemaal vloeiend trekt :7
Op een 300watter een E6600 en een 8600GT is onmogelijk sorry maar dat kan echt niet