Specificaties 20" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 206BW Zilver, Zwart Review

Wesley_210 11 mei 2007, laatste update op 11 mei 2007, 1.916 views

Samsung Syncmaster 206BW Zilver, Zwart

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• De prijs

Dan nu mijn eerste survery, en dan word dus de Samsung 206BW.
Ik zat eerst te twijfelen tussen 931BW en de 206BW, beide dus van Samsung. Het is uiteindelijk de 206BW geworden.

Ik heb dit beeldsherm nu een paar maanden en ik moet zeggen het is echt een top beeldschermpje. Ik kijk erg veel films op dit beeldscherm en daar is hij zeer geschikt voor, echt in 1 woord top !!.

Met de de knoppen onderaan, die knoppen van MagicBright heb je, zoals al gezegd werd in de vorige review, 7 verschillende functies en, zoals je hoogswaarschijnlijk zult verwachten zet ik bij films hem op movie. Hierdoor word de kleurbalans anders en de kleur Geel komt nu veel naar voren. Je hebt dan nu wel een mooier en voller beeld, waardoor films kijken een genot word.

Een nadeeltje van het beeldscherm is wel, dat je hem niet naar beneden kunt kantelen. Het beeldscherm staat nu dus een beetje te hoog en krijg je het nadeel van een TFT scherm te zien, namelijk dat het beeld anders word. Maar het stoort niet, het is soms vervelend.

De bouwkwaliteit van het beeldscherm is goed te noemen. Hij ziet er prachtig uit, mooi zwart met aan de onderkant lichtje randje.

Dit was het wel zo'n beetje. Dit is mijn eerste survery, dus als er dingen zijn die verbeterd kunnen worden, meld dit even.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 206BW Zilver, Zwart?

Een survey hoort toch een beetje generiek te zijn? Nu laat je deze monitor 'slecht' scoren op prijs, terwijl dit alleen bij jou zo is, omdat jij hem voor een slechte prijs hebt gekocht.

Ik zou alleen slecht invullen bij prijs indien deze monitor slecht scoort in vergelijking tot andere monitoren, en dus niet als de prijs die jij hebt betaald slecht is.
Dit is een survey die persoonlijk is, toch ??. Iemand anders kan weer zeggen dat de beeldkwaliteit erg slecht is terwijl ik dat goed vind.
Ja het is wel persoonlijk, maar je moet het toch ook in het algemeen bekijken.

Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Jij koopt het product voor 370 euro terwijl ik het voor 258 euro heb gekocht. Dat is een verschil van meer dan 100 euro.

De slechte prijs heb je toch voornamelijk aan jezelf te danken, dus om daar het product op te beoordelen is vrij matig..
Ja, als je het zo stelt heb je gelijk.

Maar het dichts bijzijnde winkel had deze alleen maar. En als je al 3 uur aan het zoeken bent dan heb je er toch wel genoeg van.

Maar ik zal hem bijstellen.
"Bij prijs heb ik slecht opgegeven, omdat mijn beeldscherm 370,- koste, en ik heb een beetje op internet gekeken en ze kosten rond de 320,- "

Als nog beter had gekeken kan je hem voor onder 300 euro kopen (azerty 266,-)
Klopt, maar bij in de beurt zou hij een kleine 320,- kosten.

Ik koop hem liever in de winkel dan via het internet.
Vorige week heb ik zelf ook een ronde gelopen voor de prijs van de 206bw en de 226bw.
MM vraagt er 320 voor [met een beetje afdingen 300,-]
Lokale winkel vraag er 300,- voor en voor de 22" versie 350

Azerty enz zijn wel goedkoper :).
De inkijkhoek is bij sommige tft schermen juist erg goed en dus geen typisch probleem voor tft schermen in het algemeen.Het ligt aan het type paneel dat wordt gebruikt.

Sommige (lees duurdere) panelen hebben echt nauwelijks tot geen last van dit probleem. Blijkbaar heeft Samsung voor dit scherm een wat goedkoper paneel gebruikt.