Logitech V270 Bluetooth notebook mouse Review

Hardcore-Maniac 10 mei 2007, 357 views

Logitech V270 Bluetooth notebook mouse

Pluspunten

• Batterijverbruik
  • Werkt ook met 1 batterij zodat je het gewicht kan bepalen
  • Geen bluetooth of usb stick nodig werkt direct met bluetooth in laptop

Minpunten

• Totaal geen! super product

Heb deze muis gekocht aangezien dit de enige muis van een normaal formaat die met bluetooth samenwerkt wat ik al ingebouwd heb in mijn laptop.

Ik dacht hem eerst te installeren zonder de software zodat ik geen extra programmas heb draaien die geheugen opslokken, dit wilde echter niet lukken... daarna toch maar de cd gebruikt en het werkte direct vrijwel niets hoeven in te stellen.

Het leuke aan de muis is dat hij ook met 1 batterij werkt, zodat je zelf het gewicht kan bepalen, ik werk dus met 1 batterij.

De muis gaat best lang mee met de batterijen zover ik weet, werk nu anderhalve week 8 uur per dag met het apparaat en hijs nog vol geeft de software aan, gebruik dus 1 van de duracell batterijen die zijn meegeleverd.

Vaak komt het voor met bluetooth apparaten dat je eerst moet connecten, dit is echter met deze muis totaal niet nodig, hij heeft heel even te tijd nodig om connectie te zoeken(minder dan een seconde) en hij werkt perfect.

Kwa ondervloeren waarop die werkt ben ik ook zeer tevreden, op een tegelvloer waar mn oude muis(simpel optische logitech kabelmuis) niet werkte werkt deze vlekkeloos.

Ben verder totaal geen negatieve dingen tegen gekomen...

Als laatste ben ik ook zeer tevreden over de prijs, 35 euro is echt niet duur!

Heb jij ook een Logitech V270 Bluetooth notebook mouse?