Specificaties 2,2" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Ericsson Walkman Spiro W100i Zwart (-prepaid) Review

miel54 18 augustus 2011, 554 views

Sony Ericsson Walkman Spiro W100i Zwart (-prepaid)

Pluspunten

• Goede muziekspeler, goede camerakwaliteit voor een dumbphone

Minpunten

• baterijduur, onstabiel software, bugs

Ik heb mijn gsm gekregen van een vriend omdat hij hem niet meer wou hebben. Ik ben nu ongeveer een 3 maand in het bezit van deze gsm en ik ben er niet zo tevreden van. Ten eerste valt de gsm regelmatig uit tijdens het openen van de camera, het openen van een berichtje (berichtje word verwijdert dus kan je niet lezen). Wat zeer vervelend is. Verder is het al een paar keer gebeurt dat berichten verzenden niet meer lukt en berichten die je ontving waren beschadigt. Een harde reset verholp dit. Ook de toetsen en in het bijzonder de bel/hang op toetsen zijn zeer lastig in te duwen zonder ook een andere toets in te drukken. Verder is de baterij een ramp. Ik doe maar 1 dag erop (simpel smsen, geen muziek, 1/2 keer per dag facebook opvragen) Voor de rest een redelijke gsm. Leuke muziekspeler, Duidelijk scherm (de helderheid mag wel wat hoger). Zowat alles wat je verwachten kan van een dumbphone.

Heb jij ook een Sony Ericsson Walkman Spiro W100i Zwart (-prepaid)?

Dit lijkt meer op een klacht dan op een revieuw. Ik mis o.a. koppen en foto's.
Idd.
Heb je al geprobeerd een update uit te voeren? Dat verhelpt het meeste van deze problemen vaak