ICIDU 3-in-1 Notebook Mousepad Review

Verdicampo 15 augustus 2011, 498 views

ICIDU 3-in-1 Notebook Mousepad

Pluspunten

• Multifiunctioneel
  • Chique uiterlijk
  • Blijft goed liggen, muist zacht
  • Minder herrie van de muis

Minpunten

• Misschien niet groot genoeg voor grotere laptops

Ik stoorde me al een tijdje aan het (waarschijnlijk alleen voor transport) bij mijn HP dv3-4150ed meegeleverde bescherm velletje tussen toetsenbord en scherm. Te dun, uitstekende puntjes etc. Na een tijdje werd het scherm van de laptop ook wat stoffig. Bij de de aanschaf van een sleeve zei de verkoper dat hij zo'n keukenschoonmaakdoekje op maat geknipt had voor ertussen. Nog geen actie ondernomen... vorige week stoorde het geluid van de muis op een bepaald bureau ook nog. Toen dacht ik, moet er niet zoiets zijn voor al mijn kleine ergernissen?
Toen was deze muismat/screen protector/poetsdoekje snel gevonden! Binnen een dag geleverd door mycom, en meteen in gebruik genomen.

Erg fijn dingetje. Als muismat is hij ietwat lang (of breed, maar bij mij ligt hij langs mijn laptop, niet haaks erop) maar mijn muis heb ik toch redelijk snel staan, prima dus!

Heeft een antislip onderkant en een microvezel bovenkant, en dat samen muist erg lekker. Ook zorgt het ervoor dat het glijden en klikken van de muis wat minder herrie maakt (ook in de stiltezalen hier op de uni erg fijn).

Het matje is precies breed genoeg om mijn toetsen af te dekken; dat is bij een 15 of 17" laptop misschien niet het geval, maar voor mijn 13" is het dus prima.

Heb jij ook een ICIDU 3-in-1 Notebook Mousepad?