Specificaties 2,4GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

DrayTek Vigor 2920n Review

Mix4.nl 12 augustus 2011, laatste update op 12 augustus 2011, 2.898 views

DrayTek Vigor 2920n

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Service DrayTek Nederland
  • Dual WAN
  • Dual WLAN
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• 3Db Antennes (Te vervangen door 5Db Antennes, daarna TOP BEREIK!)
  • Beschrijving in het Engels

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Gisteren (11/08/2011) de DrayTek V2920Vn binnen gehad.

Het is een zeer uitgebreide en professionele router, met vele mogelijkheden. Het belangrijkste argument om voor de DrayTek V2920Vn te kiezen is voor mij de betrouwbaarheid van het product en de dienstverlening van DrayTek Nederland. DrayTek Nederland richt zich op ondernemers en dat merk je aan de wijze van dienstverlening, men schakelt dus snel! Daarnaast ben ik erg blij met de functie dual WAN en de functie dual WLAN!

Het enige nadeel vind ik de beschrijving, deze is in het Engels, alleen is dat voor de meeste techneuten onder ons geen probleem. Daarnaast is misschien de router prijzig, maar dat is een afweging. Ik heb het er voor over omdat ik van kwaliteit en service hou!

Kortom: ik ben zeer enthousiast. Ik had al eerder een Draytek V2920Vn bij een klant van me geplaatst. Deze klant heeft een horeca bedrijf en scheidt middels de V2920Vn zijn Prive netwerk van zijn Openbare netwerk (dit netwerk heb ik ingesteld met een beperkte download en upload). Ook hij is er erg content mee!

TIP: Bestel 3 nieuwe 5Db antennes! (Dan heb je top bereik!!)

Heb jij ook een DrayTek Vigor 2920n?

Hoi welke antennes heb je erop gezet?
@ killer2: VANT5 van Draytek zelf!
Is het bereik heel erg slecht met de standaard antennes?