Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 200 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-2300 Review

JerryJacobsNewbie 9 februari 2008, 851 views

Logitech Z-2300

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Zeer scherpe hoge en lage tonen

Minpunten

• Bass mengsel als je hem te hard zet met de hoge tonen
  • Korte Sataliet kabels

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Toen ik het pakket al zag werd ik al goed ziek, toen ik hem naar boven draagde had ik zoiets van; die laat geen ruit meer in me kamer zitten. Wat een geweldig geluid. Is alleen jammer als je hem een stuk verder als de helft draait dat de bass zich mengt met de hoog middenhoog. Maar er treed geen vervorming op. Voor deze prijs krijg je pijn aan de oren. Wat ook nog mooi is dat je op de remote je koptelefoon kan aansluiten. Vind het wel jammer als je de kapjes van de satalieten afhaalt dat ze niet meer zo heel erg strak uitzien. Dan zagen mijn Creative I-trigue 3600 wat strakker uit.

Kopen dus!

Heb jij ook een Logitech Z-2300?

Dit lijkt meer op een aantekening die je op zo'n quick-note zet! :'(

Dit vind ik geen survey, het spijt me zeer....

En je werd meteen al goed 'ziek' bedoel je dan waarschijnlijk positief :7
Dit is inderdaad geen survey maar een soort, persoonlijke ervaring met het product..
Toen ik hem naar boven droeg.. :)