Sitecom WL-340 Wireless Router 150N X1 Review

btvandijk 10 augustus 2011, laatste update op 11 augustus 2011, 764 views

Sitecom WL-340 Wireless Router 150N X1

Pluspunten

• redelijk snelle reactie op helpdeskmails

Minpunten

• traag

Beheerbaarheid Score: 2
Na het uitvallen van mijn vorige router heb ik deze router aangeschaft. Na 2 maanden er mee gewerkt te hebben gaat er bijna geen dag voorbij dat ik geen spijt heb van deze koop. Voor een eenvoudige thuisgebruiker lijkt de prijs erg aantrekkelijk, maar ik blijf last hebben van trager internet dan voorheen (terwijl ik toch echt niet zo'n rappe verbinding heb dat de router de bottleneck zou moeten zijn) en is lag bij het spelen van games meer regel dat uitzondering.

Ik heb de ondersteuning nog een paar sterren gegeven omdat ik op mijn mails naar Sitecom in 24h antwoord kreeg. Helaas kreeg ik als antwoord dat er nog geen firmware updates beschikbaar waren. Ook de prijs, die behoorlijk laag is, krijgt wat meer sterren.

Overall toch slechts 1 ster, want het mag dan goedkoop zijn, ik zou de em nooit weer kopen en zeker niemand aanraden. Vermoedelijk haal ik binnenkort een nieuwe en gaat deze in de doos met miskopen.

Heb jij ook een Sitecom WL-340 Wireless Router 150N X1?

Dat je nog van Sitecom antwoord kreeg....... Ik heb er een aantal keer naar gemaild zonder succes :( . Voor mij geen Sitecom meer.
Enige onderbouwing zou wel staan hier op Tweakers. 1 ster