LaCie MosKeyto 8GB Zwart Review

uppeNewbie 9 augustus 2011, laatste update op 9 augustus 2011, 740 views

LaCie MosKeyto 8GB Zwart

Pluspunten

• is lekker klein

Minpunten

• is erg onbetrouwbaar

Gekocht voor in de auto. werkte altijd goed, al bleef er soms een nummer hangen (net zo als bij een cd).
Van het weekend nieuwe muziek erop gezet, netjes hardware veilig verwijderen en weer in de auto geplaatst. Hij bleek toen stuk. Wat ik ook probeer, het valt niet meer te lezen.
Ik heb geen garantiebewijs meer :(

Ik heb een half jaar met dit ding gedaan. Niet kopen dus!

Heb jij ook een LaCie MosKeyto 8GB Zwart?

Mischien even bekijken met een Ubuntu live cd. Dit kan met USB sticks soms de moeite waard zijn.
Het formaat is perfect. Probleem is alleen dat deze MosKeyto standaard binnen enkele maanden defect raakt. Ik heb er zelf twee exemplaren van gehad. Beide deden van de één op andere dag niets meer. Kijk maar op Amazon.com bij de gebruikersreviews, daar worden dezelfde ervaringen gemeld.
Dit is geen review?
En ehm, nooit een auto starten met de USB-Stick aangesloten..
Meen je dat nou? Een fatsoenlijke autoradio vangt de wisselende accuspanning toch wel netjes op mag ik hopen?
Hallo allemaal,

De MosKeyto bestaat nog maar één jaar, en is dus sowieso nog binnen de 2 jaar garantie.
Neem even contact op met onze Technische Dienst via www.lacie.com/nl, en men zal jullie verder helpen met een omruiling.

Groetjes,
LaCie Benelux