HP PhotoSmart C7180 Review

Tegels 21 april 2007, 475 views

HP PhotoSmart C7180

Pluspunten

• Zeer fraaie afdrukken, separate inkttanks, makkelijk te installeren, mooi design

Minpunten

• Lage scansnelheid

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 4
Heb de printer nu een week en ben zeer tevreden. Het installeren was een fluitje van een cent. Binnen no-time had ik hem in een draadloos netwerk hangen. Er zit een uitgebreid software pakket bij; ik betwijfel of je alles zult gebruiken. Het enige nadeel(tje) is de relatief lage scansnelheid, alhoewel ik dat zeer zeker niet onoverkomelijk vind. Daarnaast is de kwaliteit van de scan erg goed. Je kunt ze eventueel direct in een PDF file plaatsen.
Gelukkig is HP ook overgestapt naar seperate inkttanks dus geen astronomische bedragen meer betalen voor een kleuren inktpatroon!! Dit vond ik één van de grootste nadelen van HP. Ik verwacht dat ze hierdoor wel weer meer klanten zullen gaan trekken.

Al met al dik tevreden!!

Heb jij ook een HP PhotoSmart C7180?

HP bood al sinds 2000 losse printkoppen en inktanks aan per kleur met de Deskjet 2000-series naast uiteraard de Designjets. Sinds kort is het ook voor de consument betaalbaar geworden.