Asus Pundit P1-AH2 Review
Deze Pundit vin ik 1 van de mooiste en beste (misschien wel de beste) computertjes die je met trots naast je tv wil zetten.
Inbouwen van componenten is erg makkelijk en is ook zo gedaan. het enige wat ik wel mis (en had had ik eerlijk gezecht wel mee rekening gehouden) dat er geen ruimte is voor een 2e HD. Of je zou een optische drive willen ruilen voor een HD dat is wel mogelijk. Maar eigenlijk is dat wel logisch aangezien het een barebone is maar vin het wel jammer.
De kwaliteit van het geuild is erg goed. heb hem zelf aangeslopen op m'n Home Cinema Set en het is echt bios kwaliteit. Het is aangesloten via de optische ingang van de Pundit en de bijgeleverde software neemt het gelijk over en het geluid word er helemaal op afgestemt. Heerlijk eens een slim programma die weet welke poorten worden gebruikt en hier rekening mee houd.
Het nadeel is wel dat zonder dit programmatje het niet lekker werkt. Ook vin ik dat de Optische ingang aan de voorkant maar vervelend. aan de achterkant had het veel mooier geweest.
De videokaart chipset werken gewoon als een zonnetje maken niet veel warmte en kunnen alle MultiMedia toepassingen vlekkenloos draaien.
De voeding die er in zit von ik in het eerst beangstegend klein maar met alles...
Pluspunten
Goed geluid Erg compleet Er mooi disighn Erg compact Goede prijs Tv en Chipset zijn A- klasse Cardreader
Minpunten
Niet veel uitbreidmogelijkheden. Sommige geluidsaanslutingen op de voorkant. vervelend lampje aan de voorkant.
Eindoordeel
Inbouwen van componenten is erg makkelijk en is ook zo gedaan. het enige wat ik wel mis (en had had ik eerlijk gezecht wel mee rekening gehouden) dat er geen ruimte is voor een 2e HD. Of je zou een optische drive willen ruilen voor een HD dat is wel mogelijk. Maar eigenlijk is dat wel logisch aangezien het een barebone is maar vin het wel jammer.
De kwaliteit van het geuild is erg goed. heb hem zelf aangeslopen op m'n Home Cinema Set en het is echt bios kwaliteit. Het is aangesloten via de optische ingang van de Pundit en de bijgeleverde software neemt het gelijk over en het geluid word er helemaal op afgestemt. Heerlijk eens een slim programma die weet welke poorten worden gebruikt en hier rekening mee houd.
Het nadeel is wel dat zonder dit programmatje het niet lekker werkt. Ook vin ik dat de Optische ingang aan de voorkant maar vervelend. aan de achterkant had het veel mooier geweest.
De videokaart chipset werken gewoon als een zonnetje maken niet veel warmte en kunnen alle MultiMedia toepassingen vlekkenloos draaien.
De voeding die er in zit von ik in het eerst beangstegend klein maar met alles wat er in zit werkt het goed stabiel dus klein maar fein.
Ondanks dat de componenten dicht op elkaar zitten heeft de Pundit toch nog een goede airflow met een klein tunneltje naar de CPU toe. Dit werkt goed aangezien de CPU op high load niet boven de 55 graden komt.
De cardreader is ook een uitkomst zo kan frienden of familie hun kaartje direct in de pc doen en met MultiMediaCenter gelijk dynamisch bekeken worden. (van die extratjes waardoor mensen toch van gaan "kweilen")
Conclusie: Top MultiMedia Center computertje.
Reacties (2)
Knippen/Plakken in Word en ram even op F7
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn