OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 60GB Review

MrDayOff 3 augustus 2011, laatste update op 3 augustus 2011, 561 views

OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 60GB

Pluspunten

• Bracket 3,5" meegeleverd
  • Schroefjes meegeleverd
  • Goede prijs/kwaliteit tov andere merken

Minpunten

• euh...

Prima disk om een besturingsysteem op te zetten.
Ik heb inmiddels 3 van dit type gekocht, 1 voor m'n Media Center welke sindsdien een stuk vlotter opstart en applicaties sneller laad ten opzichte van een normale hardeschijf.
Anno 2011 zijn hardeschijven ook meer voor opslag handig dan als opstartschijf ;)

En 2 voor vrienden voor hun PC. Deze starten samen met een P8H67-M EVO enorm snel op.
Na schone installatie Windows 7 zie je niet eens het logo verschijnen en is het bureaublad al verschenen. Helaas is dit na installaties van verschillende pakketten en AV wel iets langer, maar dat mag de pret niet drukken!

Een goede boost om een PC sneller te laten werken! :)

Vroeger upgrade men hun geheugen modules voor snelheidswinst, maar tegenwoordig doen we dat met een SSD!

Heb jij ook een OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 60GB?

dit is niet echt een objectieve review wat is "sneller?"
kun je niet ff een kleine bechmark draaien?
Bedankt voor je feedback mrc4nl, ik heb direct de tekst erop aangepast.

Wat betreft de benchmarks, deze worden ook door Tweakers.net gedaan. Die kunnen dat ook véél beter dan ik. Aan de hand van de Tweakers review had ik ook deze SSD's aangeschaft. :)