Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFL3606H Review

wouter03 25 september 2011, laatste update op 25 september 2011, 5.805 views

Philips 32PFL3606H

Pluspunten

• Staat solide
  • User-Interface is erg goed
  • Bestanden via USB oproepen werkt uitstekend
  • EasyLink en in-tv cardreader

Minpunten

• Ghosting kan storend zijn
  • Niet kantelbaar
  • Geen films van 4 GB > via USB
  • Maar 2x hdmi

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Bij het toevoegen van afbeeldingen heb ik blijkbaar per ongeluk de hele review verwijderd.. |:(
Ben niet van plan deze te herschrijven, mocht je vragen hebben dan ben ik uiteraard nog bereid om die te beantwoorden O-)

Nog even een korte conclusie om aan het minimum van 125 woorden te komen :P
Gezien de aanschafwaarde is dit een prima tv met mooie en vooral heldere kleuren, de zwartwaarden laten daarentegen echt te wensen over. Heb tijdens gewone tv-uitzendingen wel eens last van ghosting, vandaar twee sterren, bij HD-content via bijvoorbeeld HDMI of USB heb ik hier geen last van.

De menu's en de user-interface zijn echt fantastisch. Eenvoudig in gebruik en alles werkt zoals zou moeten. De ondersteuning is ook goed geregeld door Philips. Via hun site kun je alles vinden wat je nodig hebt, zoals firmware-updates.

De bouwkwaliteit is oke, hij heeft een nogal plastic feel, vormgeving is dan wel weer mooi.
Speciale aandacht voor de voet, deze is volledig van glas, wat zorgt voor veel stevigheid en een wat duurder uiterlijk.

Deze televisie is een goede koop waar je zeker geen spijt van krijgt. Achteraf gezien was ik misschien liever voor 100hz gegaan als dit de ghosting wat tegen zou kunnen gaan. Verder is 2 HDMI-aansluitingen wat weinig. Voor een slaapkamer-tv is dit natuurlijk voldoende. Maar als je hem van plan bent te gebruiken in een woonkamer is dit al gauw te weinig en ben je beter af met vier aansluitingen.

Nogmaals ik had hiervoor een degelijke review in elkaar gezet (vond ikzelf ;) ), hoop hiermee het belangrijkste gezegd te hebben.

Heb jij ook een Philips 32PFL3606H?

Als je externe harde schijf geen bestanden van meer dan 4 GB lust, moet je hem formatteren in een ander bestandssysteem dan FAT, zoals NTFS. Fat32 lust geen bestanden die groter zijn dan 4 GB inderdaad.
Zoiets had ik inderdaad al gevonden op internet. Alleen heb ik geen flauw idee hoe dat moet, formatteren lukt misschien nog wel, maar er NFTS van maken...

I.i.g. bedankt voor de reactie.
Bij het formatteren kun je er voor kiezen om het NTFS te maken.
Mooi en overzichtelijk,

zou je nog foto's kunnen maken van bijvoorbeeld de ab / voet / achterkant etc
Dank,

Zal nog wat foto's posten
Trouwens nette foto's, wat was de aanschaf prijs van de tv?)

Goed bezig

edit ; nog gelukt met hdd?

[Reactie gewijzigd door snarfske op 2 augustus 2011 16:06]

Geloof dat ik voor 350 de tv plus hdmi-kabel had. Het kan nog wat goedkoper, maar dan was de levertijd weer langer dan een week, of ik moest er los nog een kabeltje bij kopen via een andere site.

HDD is net klaar met bestanden er weer op zetten. Het lijkt te werken. Heb er net Avatar van 8GB op gezet om te kijken naar wat grafische pracht :D
@wouter03

Gewoon in windows 7 formateren, als je hier over beschikt
dan kan die ook na ntfs :0
Hmh vreemd, de tv vind de HDD niet meer na het formatteren naar NTFS.
Ik heb de TV nu ook. Hij herkend alleen FAT en FAT32 systemen
Jammer dat je dan geen bestanden hoger dan 4GB er op kunt zetten.
Je zou dan de film moeten gaan knippen. Heb er alleen nog geen goede snelle software voor gevonden.
Erg nadeel trouwens. Als je ooit een externe HDD er aan wilt koppelen kun je dus nooit Bluray films kijken... Dan zou je dus alsnog een mediaplayer moeten kopen
Ik ben nu bezig met alles te verplaatsen naar de pc.
Bedankt voor de hulp ;)
Weet iemand misschien een manier om de HDD weer fat32 te krijgen. Via het opdrachtenprompt is het me niet gelukt.
ik weet het zelf niet zeker, maar als je hier ntfs vervanggt met fat32 zou het moeten werken