Trust KB-1500 Illuminated Keyboard Review

Stijnweegberg 1 augustus 2011, laatste update op 1 augustus 2011, 202 views

Trust KB-1500 Illuminated Keyboard

Pluspunten

• usb aansluiting
  • verlichting
  • goede lengte snoer
  • prijs

Minpunten

• het is een wit toetsenbord en het word snel wat smoezelig door stof en vette vingers

changelog

01-08-11 schrijven review

Wat deed mij besluiten om het product aan te schaffen?

Met name de prijs en de verlichting voor het gamen in de avonduren. Ook het feit dat hij bekabelt is was een pre voor mij, geen batterijen die halverwege je World of Warcraft raid ineens op zijn en je hebt nergens reserve. Daarbij moest ik hem snel kopen in mijn pauze en dit was de meest fatsoenlijke die ertussen lag.

Vind ik de aankoop na de opgedane ervaring nog steeds geslaagd?

Ik ben erg tevreden over het product, het doet wat het moet doen zonder te veel fratsen. Ik heb er zelfs nog 1 van gekocht omdat ik er erg tevreden over was en bij de eerste was er een glas drinken overheen gegaan :( ik gebruik hem al een jaar of drie nu ondertussen en hij bevalt me nog steeds.

Op wat voor manier, in wat voor omgeving en onder welke omstandigheden heb ik het product gebruikt?

gamen, text verwerken en algemeen computergebruik

Met welke vergelijkbare producten heb ik ervaring en hoe verhoudt het besproken product zich ten opzichte van de alternatieven?

een aantal andere toetsenborden waarvan ik de modelnaam en het merk al lang vergeten ben.

Features

- USB plugin
- numpad
- snelknoppen voor media (volume, mute, play/pauze en muziekspeler starten)
- snelknop 'deze computer'
- snelknop slaapstand
- snelknop calculator
- snelknoppen browser bediening (home, ververs pagina, favoriten en zoeken)
- snelknop voor standaard mailing programma
- volledige(blauwe) toetsverlichting (behalve de bovengenoemde snelknoppen)

Gebruiksgemak

prima, doet precies wat ie moet doen, plug and play, geen drivers, geen extra moeite.

Bouwkwaliteit en afwerking

netjes, stevig en degelijk. lekker lang snoer, stevige pootjes die niet om de haverklap inklappen.

ik heb hem gekocht voor 20.00 euro bij de Dixons

Heb jij ook een Trust KB-1500 Illuminated Keyboard?