Specificaties 19" @ 1280x1024 (SXGA) (lcd, 8ms) - Bekijk alle specificaties

Philips 190S7FS Zilver Review

BigBlazingBill_ 14 april 2007, 218 views

Philips 190S7FS Zilver

Pluspunten

• Scherp Beeld en Goede kleurweergave
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• DVI kabel niet meegeleverd

Ik heb deze monitor aangeschaft na aanleiding van ruimte gebrek op mijn computermeubel;) De prijs was zeer aantrekkelijk en de beeldkwaliteit erg goed! Ik heb de monitor aangesloten via DVI wat weer een nieuwe ervaring voor mij was, scherpte en kleurweergave van een kwaliteit die ik nog niet eerder zag bij een monitor!
De monitor heeft geen ingebouwde speakers maar dat vind ik geen probleem aangezien de kwaliteit van dergelijke speakers nog marginaal is. Verder kan ik deze monitor zeker aanraden! Ik gebruik deze monitor nu onder Vista wat geen problemen oplevert en dat gold ook onder XP.
Het aantal instellingen die kunnen veranderd worden zijn ook voldoende. De knop auto was ook nieuw voor mij (Ja, ik had een oude CRT;)) maar deze werkt zeer handig, hij stelt dan automatisch dan alle grootte instelling in.

Heb jij ook een Philips 190S7FS Zilver?