Kingston M25664H70 Review

jandebehanger 30 juli 2011, laatste update op 30 juli 2011, 346 views

Kingston M25664H70

Pluspunten

• Het past en het werkte

Minpunten

• geen

sja, wat moet ik zeggen over een geheugenkaartje.
Ik heb dit kaartje in een Packard bell dot se 750nl geplaatst
Het plaatsen is bij Packard Bell niet eenvoudig een klepje ontgrendelen en opzij schuiven.
Eerst moet het toetsenbord verwijderd worden.
Daar na 4 schroeven los schroeven.
Vervolgens kan de achterklep worden los gedrukt.
Het kaartje is besteld bij de winkel die ook werkelijk kon leveren voor de scherpste prijs.

Heb jij ook een Kingston M25664H70?

Dit is geen review, maar een slechte beschrijving hoe hij moet worden geinstalleerd in een specifieke laptop.
De bedoeling is dat een review van een bepaalde geheugenmodule ook over die module gaat, niet over je laptop.