Icemat White 2nd Edition Review

Chiel 12 april 2007, 669 views

Icemat White 2nd Edition

Pluspunten

• Koffie over je muismat is geen ramp meer, ik stop hem dan gewoon in de vaatwasser. Hij slijt niet en blijft altijd stijlvol. Als er muisskates worden gebruikt glijdt de muis over de Icemat en is de weerstand erg laag. Ik heb het verzwaringselementje uit de muis gehaald en ik zou nooit een andere muis meer willen om mee te gamen. Voor mij persoonlijk kan hier geen lasermuis met welke muismat dan ook tegen op al weet ik dat veel muizen technisch gezien beter zijn.

Minpunten

• Muismat is natuurlijk breekbaar. Je kunt er rustig een mok boven op zetten maar pas wel op als je hem afwast dat je hem niet laat vallen. Ook vette vingertjes hebben een negatief effect op de prestaties maar dan was je hem natuurlijk gewoon even af

Ik gebruik nu al enige tijd mijn Icemat in combinatie met een Logitech mx300 naar volle tevredenheid. Heb in het verleden een behoorlijk aantal matjes versleten maar deze mat / plaat is voor mij een "blijvertje". Als hij kapot zou vallen twijfel ik geen minuut en bestel ik binnen 5 minuten een nieuwe. Hij ziet er uit als of hij net uit de verpakking komt en zo ziet hij er over 3 jaar ook uit.

Heb jij ook een Icemat White 2nd Edition?

waar is die icemat van gemaakt dan? niet van ijs lijkt me. (mat ijs is niet glad :P)
Ook wel grappig dat het zowel een survey is over de x300 als over de mat waarover hij schaatst.
De icemat is van glas gemaakt, en is mat gemaakt.
Kan zo in de vaatwasser!