OCZ Gold GX XTC DDR2 PC2-6400 Dual Channel Review

Ostraq 8 juni 2007, laatste update op 28 juni 2007, 1.216 views

OCZ Gold GX XTC DDR2 PC2-6400 Dual Channel

Pluspunten

• stabiel
  • ziet er mooi uit
  • Wil je betrouwbare geheugen die draait makkelijk op 4-4-4-12 dan is deze kit iets voor je. Verhouding prijs/prestatie van deze kit vind ik heel goed.

Minpunten

• Maaatige overcloker.
  • --edit---
  • Na meerdere pogingen het is me toch gelukt deze geheugen op 900Mhz te zetten. Beter dan vorige resultaat maar nog steeds niets special.

Stabiliteit Score: 4
Goed geheugen, vooral voor deze prijs! Niet extreme overclocker maar toch stabiel op 866Mhz / 5-5-5-12 (memtest stabiel), en dat op 2.1V die valt nog netjes binnen de EVP van OCZ, dus je houdt gewoon je garantie.
Met zijn XTC heatspreaders is deze KIT eventueel aantrekkelijk ook voor PC-modding.

Deze kit draait op 800Mhz / 1.9V met 4-4-4-12 timings zonder enkele problemen.

---edit---
Na meerdere pogingen het is me toch gelukt deze geheugen op 900Mhz
te zetten. Niet slecht maar nog stees veer van iets special.

Geheugen voor een "all-rounder", toch een goede product.
OCZ = betrouwbaarheid!!!
Hij doet zoals belooft, maar meer dan dat moet je niet verwachten.

Heb jij ook een OCZ Gold GX XTC DDR2 PC2-6400 Dual Channel?

voor hoge clocks moet je ook niet met 2.2v aankomen }>
Doe een paar testen .
Want dit is toch geen survey jeetje mina man |:(

Want je negatieve eigenschappen zijn meer dan je hele survey.
Matige overclock??
van 800mhz 5-5-5-15
naar 900mhz 4-4-4-12
vind ik opzich nog redelijk goed overgeclocked. :D (of zit er nu helemaal naast:( )
Hij draait alleen op 4-4-4-12 @ 800mhz ;).