Sweex External sound card 5.1 with digital in/out USB 2.0 Review

HallelujaNewbie 10 april 2007, 242 views

Sweex External sound card 5.1 with digital in/out USB 2.0

Pluspunten

• Lage prijs
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Plug and Play

Minpunten

• Goedkope uitstraling
  • Processor snel overbelast

Opnamekwaliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 4
Drivers en support Score: 2
CPU-belasting Score: 2
Een goede usb geluidskaart voor mensen met een laag budget. Hij is de 30 euro die ik ervoor betaald heb dubbel en dwars waard. Ik hoef nu niet meer gebruik te maken van de brakke ingebouwde speakers in mijn laptop. Combineer deze kaart met t3100 speakers van Creative en je hebt een uitstekende geluidsweergave na een paar minuten tweaken. Enig minpuntje is het feit dat de Sweex toch vrij snel overbelast raakt wanneer je de volume van de geluidskaart op maximaal zet. Vooral tijdens het spelen van spellen gebeurt dit. Het geluid kan dan plotseling heel vervormd gaan klinken. Dit is makkelijk te verhelpen door deze op de helft te houden en volume aan te passen dmv de volumeknop van de speakers zelf. Sindsdien nooit meer last van gehad.

Heb jij ook een Sweex External sound card 5.1 with digital in/out USB 2.0?