HP iPAQ rx5700 Travel Companion Review

IRCfreAk 9 april 2007, 475 views

HP iPAQ rx5700 Travel Companion

Pluspunten

• standaard 1 gb geheugen
  • Windows pocket pc 5.0
  • de prijs: ik heb er 240 euro voor betaald bij office centre

Minpunten

• geen wlan
  • af en toe reflectie op beeldscherm
  • programma's blijven draaien op achtergrond ipv volledig afsluiten (ligt aan windows pocket pc 5.0)

Veelzijdigheid Score: 3
Erg fijn apparaat wat ik voornamelijk gebruik als routeplanner.
Daarnaast vind ik het erg makkelijk dat er windows pocket pc 5.0 op staat. Dit gebruik ik voor het synchroniseren van mijn exchange mail folders + agenda.
Verder gebruik ik windows media player voor het afspelen van muziek, helaas gaat dit via een line out en loopt er een snoer naar beneden.
Ik mis wlan, ik zou dit op kunnen lossen door een wlan sd kaartje te kopen maar zo hard mis ik het ook niet, plus ik heb een 2gb sd kaartje in het enige sd slot zitten.
het gebruiksgemak is erg hoog en er zit standaard voldoende software bij. Je krijgt er worldmate bij wat weer/valuta en nog eea weergeeft. Verder zit er uiteraard tomtom6 bij met de benelux map.
Ik doe ongeveer 5 dagen met de accu. Ik rijd elke dag heen en weer tussen amsterdam en gouda (binnendoor).
De standaard 1gb geheugen is in principe voldoende tenzij je de boel vol wilt plempen met extra maps van tomtom en een lading muziek/filmpjes.
Het beeld is opzich goed leesbaar alhoewel ik laatst last had van fel zonlicht wat reflecteerde op het scherm.

Heb jij ook een HP iPAQ rx5700 Travel Companion?

Hallo,

Ik heb ook zo'n rx5700 gekocht. TT6 ziet de gps wel, maar krijg geen fix. (50min)

Welke com poorten heb jij ingesteld?