Scythe S-Flex 2000rpm, 92mm Review

Broabander 23 juli 2011, 418 views

Scythe S-Flex 2000rpm, 92mm

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudig te monteren

Minpunten

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 4
Luchtverplaatsing (min) Score: 4
Onlangs deze fan aangekocht om de standaard casefan van een Dell-PC te vervangen. Word geleverd met alle schroefjes en kabeltjes, ik had echter alleen de schroefjes nodig.

Monteren is natuurlijk vrij makkelijk, 4 schroefjes en klaar. In vergelijking met de oude fan ontzettend stil, maar dat is met het oog op de prijs (E15,-) volgens mij ook niet meer dan logisch. Heb hem tegelijk aangeschaft met een Coolermaster processorfan en as we speak hoor ik met open kast enkel die Coolermaster en niet de Scythe.

Al met al dus een hele fijne, complete fan die je niet of nauwelijks hoort en zonder de (voor mij overbodige) poespas van LED en doorzichtig of gekleurd plastic. Houdt de kast goed op temperatuur en heeft een goede airflow.

Heb jij ook een Scythe S-Flex 2000rpm, 92mm?