Logitech MX400 Performance Laser Mouse Review

kokorico 8 april 2007, 276 views

Logitech MX400 Performance Laser Mouse

Pluspunten

• Ergonomie
  • Kwaliteit
  • Goede ondersteuning in Vista en games

Minpunten

• Positie knoppen aan zijkant

Wegens de aankoop van een laptop ben ik op zoek gegaan naar een leuk muis. Aangezien ik de laptop hoofdzakelijk als desktop vervanger gebruik, wilde ik een desktop muis.
Mijn vorige muis was een Logitech MX 1000 muis. Deze MX 400 is eigenlijk grootendeels identiek behalve dat ie met draad is en over 1 knop aan zijkant minder beschikt. Qua vormgeving en ergonomie is dit muis heel goed. En minpunt vind ik dat de 2 knoppen ietsje meer naar voren mochten geplaatst worden. Dit minpunt is eerder persoonlijk aangezien ik vrij lange vingers heb. Ik heb dit muis gekocht voor 40EU in Belgi wat eigenlijk redelijk duur is maar dan heb je ook wat. Eens je een lasermuis hebt wil je niets anders. Heel handig voor gerbruik in games en CAD (autocad en Eplan)

Heb jij ook een Logitech MX400 Performance Laser Mouse?