Gigabyte GA-M57SLI-S4 Review

comprobot 1 april 2007, 320 views

Gigabyte GA-M57SLI-S4

Pluspunten

• SLI-mogelijkheid
  • Stabiteit

Minpunten

• Bepaalde geheugen
  • Niet geschikt voor Media Center
  • werkt niet met LCD-TV's
  • krap tussen videokaarten en kaarten.

Layout Score: 2
Gigabyte moederbord werkt niet goed met bepaalde geheugen DDR2. Toch heb ik ander soort DDR2 geheguen gekocht voor de moederbord. Het werkt dan goed. De videokaarten nVida en ATI werken zonder problemen met gewone monitor. Helaas werken ze niet goed met LCD-TV. De LCD-TV bleef zwart. Daardoor is deze moederbord niet geschikt voor media center toepassingen.

Ondanks problemen met LCD-TV is de moederbord wel geschikt voor Windows Vista. De kaarten staan erg dichtbij videokaarten. Het is echt krap tussen kaarten en videokaarten. Het leidt tot meer warmteontwikkeling. Het is dus een verkeerde ontwerp. De moederbordformaat is wat compact dan gewone gemiddelde moederbordformaat.

In doos zitten er veel onderdeeltjes zoals Sata-kabeltjes en SLI-onderdelen.

Voor gewone computer raad ik zeker dit moederbord wel aan. maar niet voor media center computer met TV.

Heb jij ook een Gigabyte GA-M57SLI-S4?

:? |:( (tja dat zegt wel genoeg geloof ik ). :Z
moederbord heeft imo niets uittestaan met het hele media center idee..

de tv/lcd/plasma/beamer word aangestuurd door de grafische kaart.

1verkeerde instelling en je krijgt indd zwart beeld, maar dit is niet weiten aan het mobo imo