Specificaties 15,6" (1366x768), 500GB - Bekijk alle specificaties

Packard Bell Easynote TK85-JN-227 Review

pro audio 18 juli 2011, 619 views

Packard Bell Easynote TK85-JN-227

Pluspunten

• Prijs, snelheid

Minpunten

• Video kaart, bouw laptop, toetsen en beeldscherm.

Ik heb de laptop nu drie maanden in bezit, in deze periode is één van de plastic beschermpunten van de onderkant spontaan los gekomen, hiernaast is de video kaart zeer onder maat. Zelfs bij oudere games kan de laptop dit niet aan al beweert packard bell van wel. De toetsen zijn zogenoemd zwevend met als resultaat dat er iets tussen kan komen wat storingen geeft. Is mij nu al 4 keer gebeurt. Beeldscherm is duidelijke maar niet scherp, zeker niet voor een LET, het enigste plus punt wat ik met deze laptop kan benoemen is de snelheid en de prijs

Hiernaast een ander min punt is de bouw kwaliteit van de laptop, goedkoop plastic waar je af en toe de hoeken moet terug klikken

Als ik zelf de laptop had gekocht had ik deze direct terug gebracht en een andere gekocht.

Heb jij ook een Packard Bell Easynote TK85-JN-227?

Er zit een i3 en HD5470 in. Ik weet niet waarom het bij jou mis gaat. maar dit zou voldoende moeten zijn om relatief nieuwe games te spelen op zijn native resolutie. Kijk anders een naar de drivers voor de GPU.
als ik zelf de laptop had gekocht, hieruit concludeer ik dat jij hem niet in je bezit hebt?
Verder lijkt me als je hem wel in bezit hebt dat je een maandagochtendhumeur model hebt.