ViewSonic VX922 Zwart Review

Knathrak 24 maart 2007, 227 views

ViewSonic VX922 Zwart

Pluspunten

• Geen ghosting (volgens mij 2 ms Grey to Grey en Black to Black!)
  • Geen overdrive problemen, wat ook heel belangrijk is.
  • Stevig en met hoge kwaliteit afgewerkt.
  • Mooie kleurweergave.
  • Geen pixeldefecten in mijn geval.
  • Is zijn geld gewoon waard.

Minpunten

• kleuren veranderen bij grotere inkijkhoek.

Ik ben sinds een paar maandjes in bezit van een VX922, na te zijn overgestapt van een 17" CRT monitor.

Ik moet zeggen dat het zeker geen miskoop is geweest. Een TFT is echt veel fijner om achter te zitten als een CRT (Dat geldt in ieder geval voor deze TFT).

Een groot deel van mijn tijd spendeer ik op internet of met het spelen van games. In beide gevallen presteert deze monitor subliem. Kleuren zien er mooi uit en totaal geen last van ghosting / overdrive problemen.

De monitor is mooi vormgegeven vind ik, en de kwaliteit van het plastic is hoog. Alles voelt stevig aan en is netjes afgewerkt. Geen last van irritante piep/zoemtonen o.i.d.

De kijkhoek vindt ik ook gewoon goed. Het is minder als bij een CRT, maar dat is met elk TN paneel zo.Ga dus niet vanuit een belachelijke hoek zitten werken want dan verkleurt het scherm. Dus als ik een minpuntje moet opnoemen, zou ik alleen dit kunnen aandragen.

Heb jij ook een ViewSonic VX922 Zwart?