Specificaties 1-bay NAS met 4TB opslag - Bekijk alle specificaties

Iomega StorCenter ix4-200d 4TB Review

piet snot 12 juli 2011, laatste update op 26 juli 2011, 1.075 views

Iomega StorCenter ix4-200d 4TB

Pluspunten

• Sbel en stil, en vele mogelijkheden!

Minpunten

• Niet te upgraden tot 12 TB, max 8TB.

Features Score: 5
Ik heb deze nas een paar weken getest, en hij voldoet prima. Vele features, mooie interface, weinig geluid, klein, goed display, snelle data-overdracht (ik heb 50mb/s gemeten), het is eenvoudig de schijven te verwisselen door een klik systeem, en de Nas kan worden geupgrade naar 8TB door er 4 x 2TB schijven in te stoppen. Enige nadeel, 4 x 3TB wordt helaas niet ondersteund, dat werkt alleen in de "cloud edition".

Mooie kast!
mooie web-interface
prijs is goe dte noemen!
dubbele netwerkaansluiting (gigabit!)
handig dispaly wat de status weergeeft.

Heb jij ook een Iomega StorCenter ix4-200d 4TB?