Specificaties ~620W, niet-modulair - Bekijk alle specificaties

MS-Tech MS-N620-Val Review

nelizmastr 3 juli 2011, 661 views

MS-Tech MS-N620-Val

Pluspunten

• 2 12V rails
  • pci-express 8-pin connector
  • stil
  • hoge kwaliteit sleeving

Minpunten

• Beperkt aantal molex stekkers

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 3
Vreemd dat deze voeding pas sinds maart in de pricewatch staat, maar ik heb deze voeding al sinds januari, en ik ben er weg van.

Deze voeding heeft 2 12volt rails, met op beiden 19.5 Ampère, handig voor een Crossfire of SLI setup.
Verder is de fan best stil. Ik hoor hem in ieder geval niet over de cpu of gpu fan uit.

Hij wordt wel wat warmer onder belasting en dan duurt het even voor hij weer is afgekoeld, maar niks speciaals ofzo, het stoort in ieder geval niet.

Heb jij ook een MS-Tech MS-N620-Val?

Specificaties:
+12V - 3: 22A
+12V - gecombineerd: 33A
-12V: 0,6A
+5VSB: 3,0A

De specs van een goede 425watt enermax voeding. Ik wil hier alleen maar aangeven dat een voeding van 620watt met maar 2 rails van 19a niet bepaald een goede voeding is. Tevens zijn je opmerkingen naar mensen die je van kritiek voorzien niet bepaald netjes. Een tip voor je, als je niet tegen kritiek kan, post dan geen review.
Ik zou deze voeding echt niet aan iemand aanbevelen of die persoon moet zin hebben om zijn eigen PC te slopen :X

Er is gewoon helemaal niks goeds aan dit soort voedingen, misschien de prijs maar je krijgt er ook helemaal niks voor terug, je bent veel beter af als je iets minder gierig bent/even door spaart en een degelijke voeding koopt.

Verder wel een erg karige review dit :/
Natuurlijk een zeer karige review, maar even FYI, 19,5A op een 12v rail is echt belabberd, en verre van goed ;)

[Reactie gewijzigd door Abeltje130 op 3 juli 2011 20:42]

Hij heeft een reactie bij jouw review van een OCZ ModXStream Pro gezet.
Daarnaast; nelizmastr,
De mensen hier willen je helpen, ze zeiken soms, maar niet echt zo; 'jij doet alles verkeert'. Ik zal je zeggen, ook mijn reviews zijn LANG niet perfect, maar je zegt gewoon niet veel in deze review. Als je wilt weten wat een echte 5-sterren review is zoek dan de reviews eens op van Terw-Dan (hij krijgt er ook voor betaalt): http://tweakers.net/gallery/26632#tab:activiteit
Klik eens op het enige item in de Pricwatch - dat is niet de voeding waar het hier over gaat. Daarnaast is 560 EUR voor zo'n voeding gewoon te veel.
dat is wel duidelijk ja XD

560 euro is überhaupt voor een computeronderdeel te veel. 560 euro is genoeg voor een degelijke HELE computer zou ik zeggen lol.
Nou, een 40 inch scherm (HDTV met HDMI...), al snap ik wat je bedoelt.
De kritiek was overigens ook niet echt van beste kwaliteit. Onderbouwing heb ik namelijk niet gezien, dus in die zin een goede terechtwijzing.

Dat die voedingen relatief bagger zijn zal buiten kijf staan, maar dat betekent nog niet dat ze absolute bagger zijn. Die dingen werken waarschijnlijk prima (een jaartje of 4), net als al die Q-Tec's die nog draaien.

Terechte kritiek op de review, terechte kritiek op het product, terechte aankoop als je geld wil besparen en het (altijd kleine) risico wil lopen.

[Reactie gewijzigd door Iet op 19 november 2014 22:00]