Thermaltake Lanbox VF1000SWA Review

SeNtReX 17 maart 2007, laatste update op 17 maart 2007, 785 views

Thermaltake Lanbox VF1000SWA

Pluspunten

• Afwerking geheel
  • Makkelijke inbouw mogelijkheden
  • Handvat boven op de kast
  • Degelijke Bouw
  • Voorbereiding voor waterslangen

Minpunten

• Afwerking waar diskette station geplaats word is minder als geen geplaatst word
  • Knopjes van de dvd drives zien er cheap uit.
  • Heel veel schroeven

Ik ben zeer te spreken voor mijn nieuwe behuizing.
Het aluminium is netjes geborsteld, ramen zitten er netjes in. Mooi afgewerkt, op het dekseltje waar het diskette station geplaats word na. Je Ziet het dekseltje echt zitten.
Hij is gewoon heel makkelijk in gebruik voor als je onderdelen wil vervangen of bij wil plaatsen.
Neem bijv. het moederbord, dan kun je d.m.v. een lade eruithalen.
De inbouw mogelijkheden zijn netjes geordend.
Ik kan er bijna geen slecht woord over schrijven.
Deze kast is alleen geschikt voor mATX.
De kast is ook geschikt voor de Western Digital Raptor X, dat is dus de HDD met window.
Deze kast ik ook geschikt voor SLI.
Deze kast is echt ideaal voor naar Lan partys te gaan. Vandaar natuurlijk de naam LanBox.
Er kunnen 2 HDD's geplaats worden en als er geen Floppy station wodt gebruikt zoals bij mij het geval is dan kunnen er 3 in. Het derde slot wat dus ook bedoeld is voor het A station kan dan gebruikt worden voor de WD Raptor zodat je hem van buitenaf kan zien.
Er kunnen 2 optical drives geplaatst worden. Of 1 driver en een optioneel lcd scherm.
Ook is er een voorbereiding voor waterkoeling.

Zoek je een niet al te grote kast om vooral mee te lannen, dan is dit echt de kast naar mijn mening.

Heb jij ook een Thermaltake Lanbox VF1000SWA?

Mooie kast imo.

Maar je survey is nou niet echt top, zit er gewoon een standaard atx moederbordje in of m-atx? is toch wel belangrijk om te weten.
verder mag je wel iets meer motiveren per punt.
Ik ben het met je eens over de lengte van de survey maar je vraagt je wel af of er een m-atx mobo in zit of een atx-je, maar dat is op de tweede foto duidelijk te zien... ;)
voor iemand die dat niet weet is dat niet te zien . Ik geef toe dat ik het wel zag oke :P
Zit er een voeding bij of moet je die zelf kopen ? Als de voeding er bij zit, is die dan stil en hoeveel vermogen heeft ie, stabiel onder full-load (sli + 2 drives bv) ??
Zit geen voeding bij. Lezen shades |:(

[Reactie gewijzigd door shades op 9 juli 2007 13:08]

Als ik het goed zie, pakt die voeding zijn verse lucht van boven. Dus de processor blaast zijn lucht niet de voeding in? (wat bij Intel f AMD stock koeling wel handig is, aangezien n zuigt ipv blaast.)
past hier ook een gtx295 in? kan me er niets bij voorstellen ondanks de foto's :s

vind het wel een leuk kastje voor als je veel naar lan party's gaat of weinig ruimte in of om je bureau.

mooie review :)