Canon EW-83J Lens Hood Review

MrOizo 2 juli 2011, 496 views

Canon EW-83J Lens Hood

Pluspunten

• Hoge kwaliteit plastic en zachte zwarte stof aan de binnenkant tegen reflecties.

Minpunten

• De prijs vind ik toch wel hoog.

Kwaliteit Score: 5
Deze zonnekap een tijd geleden aangeschaft, inmiddels al geruime tijd in gebruik. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over deze kap, de kwaliteit van het plastic valt ook op. Hij is weleens van zo'n 20 meter naar beneden gevallen op straat, tot mijn verbazing overleefde deze de klap, enkel een paar putjes in het plastic waar hij de grond raakte. De prijs vond ik wel nogal aan de hoge kant, maar de hoge kwaliteit maakt veel goed.

• EF-S 17-55 IS USM 2.8

Heb jij ook een Canon EW-83J Lens Hood?

Als er minpunten voor een review gegeven hadden kunnen worden, had je die van mij gehad. Dit is een zeer slechte review, zo het die naam al mag dragen. Verveelde je je?
Aan zo'n reactie van jou heb ik natuurlijk helemaal niets. Als je dan kritiek geeft, geef dan ook eens een tip waar het er (volgens jou) aan scheelt bijvoorbeeld. Overigens zie ik dat jij in jouw 'reviews' niet eens de moeite hebt genomen om ook maar iets te schrijven.

[Reactie gewijzigd door MrOizo op 10 oktober 2011 18:23]

En wat had jij dan willen zien in de review van een zonneklep?
Een paar plaatjes toevoegen zou ik prettig vinden. Voor de rest vind ik niks mis met iemands review/mening en ook niet met deze.