Logitech Cordless Trackman Optical Review
Geweldige muis-vervanger.... !
Dat deze dingen niet wettelijk verplicht gesteld worden ter voorkoming van RSI begrijp ik niet.
Het enige wat je hoeft te bewegen om de cursor te verplaatsen is een vinger!
Dit apparaat scheelt je enorm veel ergernis van met je muis bewegen, ergens tegenaan stoten (niet verder kunnen) muis optillen en dan weer verder schuiven.....
deze "muis" heeft maar 5cm bij 15cm bureauruimte nodig!
Ik ben al aan een 2e exemplaar bezig. Al met al een goede bouw-kwaliteit, wellich dat de opdruk en coating van de knoppen wat beter zou kunnen zijn... die slijt er toch vrij vlot af, ziet er een beetje slordig uit.
Heb al veel mensen in mijn omgeving overtuigd zien raken van de geweldig prettige gebruikservaring van dit apparaat, eerst is het verschrikkelijk wennen... maar daar MOET je even doorheen! (vergelijk het met een touchpad op een laptop)
Pluspunten
Extreme precisie Ook lekker gamen! fwd/rev knoppen geen RSI gevaar (in iedergeval erg laag)
Minpunten
batterijen (gaan leeg, duurt wel even, maar toch) valgevaar (was ie maar niet draadloos)
Eindoordeel
Dat deze dingen niet wettelijk verplicht gesteld worden ter voorkoming van RSI begrijp ik niet.
Het enige wat je hoeft te bewegen om de cursor te verplaatsen is een vinger!
Dit apparaat scheelt je enorm veel ergernis van met je muis bewegen, ergens tegenaan stoten (niet verder kunnen) muis optillen en dan weer verder schuiven.....
deze "muis" heeft maar 5cm bij 15cm bureauruimte nodig!
Ik ben al aan een 2e exemplaar bezig. Al met al een goede bouw-kwaliteit, wellich dat de opdruk en coating van de knoppen wat beter zou kunnen zijn... die slijt er toch vrij vlot af, ziet er een beetje slordig uit.
Heb al veel mensen in mijn omgeving overtuigd zien raken van de geweldig prettige gebruikservaring van dit apparaat, eerst is het verschrikkelijk wennen... maar daar MOET je even doorheen! (vergelijk het met een touchpad op een laptop)
Heb jij ook een Logitech Cordless Trackman Optical?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/73233/amosite2.jpg?f=community)