Microsoft Wheelmouse Optical (zwart) Review
Lekker licht, mooi zwart. Van mij had het rode lampje dat naar achteren schijnt niet gehoeven (jammer, geen schroeven, anders had ik hem wel gesmoord ). Bewegingsprecisie is prima: zelfs op mijn compleet witte bureau-ondergrond werkt hij zonder morren. Met linker- en rechtermuisknop ben ik niet zo blij: als ik klik en ingedrukt houdt betekent dat niet dat de muis ook altijd 'vasthoudt'. Dwz: ik druk de muisknop in, hij zegt "klik" en geeft de voelbare feedback, ik sleep, en als ik dan blijkbaar niet zwaar genoeg blijf drukken denkt hij, zonder de los-klik te laten horen/voelen, al dat ik hem heb losgelaten. Dat is soms wel irritant. Verder zitten de muisknoppen niet zo stevig in de muis, hierdoor voelt de muis wat goedkoop aan.
Pluspunten
goedkoop accuraat qua beweging lekker licht ruim voldoende lange kabel
Minpunten
de muisknoppen zijn niet zo precies overbodig rode licht aan de achterkant
Eindoordeel
Bewegingsprecisie is prima: zelfs op mijn compleet witte bureau-ondergrond werkt hij zonder morren.
Met linker- en rechtermuisknop ben ik niet zo blij: als ik klik en ingedrukt houdt betekent dat niet dat de muis ook altijd 'vasthoudt'. Dwz: ik druk de muisknop in, hij zegt "klik" en geeft de voelbare feedback, ik sleep, en als ik dan blijkbaar niet zwaar genoeg blijf drukken denkt hij, zonder de los-klik te laten horen/voelen, al dat ik hem heb losgelaten. Dat is soms wel irritant.
Verder zitten de muisknoppen niet zo stevig in de muis, hierdoor voelt de muis wat goedkoop aan. De rest van de muis voelt wel prima stevig.
Heb jij ook een Microsoft Wheelmouse Optical (zwart)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
En idd de muis is echt lekker licht wat ik erg fijn vind
ik vind wel dat je verder iets meer had kunnen vertellen er staat niet echt veel in de survey.
ik vind het iig een fijne muis, ook goed voor shooters vind ik tenminste. ben niet zoon hele fanatieke gamer maar toch wel heel wat uurtjes call of duty 2 gespeeld:P
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn