Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Enermax Aurora Micro Wireless Review

Angelusz 30 juni 2011, laatste update op 30 juni 2011, 531 views

Enermax Aurora Micro Wireless

Pluspunten

• Complete functionaliteit
  • Solide
  • Precizie
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Wireless soms onbetrouwbaar
  • Gewicht

Gezien er al twee goede reviews te lezen zijn ga ik mijn review relatief kort houden.

Ik heb dit toetsenbord met een heel specifiek doel gekocht. Naast mijn TV staat een PC, welke fungeert als mediacenter, server en in mindere mate game-PC. Mijn voorwaarden:

- Wireless
- Kleiner dan full size (voor op de bank)
- Ingebouwde muis (trackball)
- Hoge precizie (trackball/typen)
- Mooi om te zien

In mijn ogen voldoet dit toetsenbord aan al deze punten. Er is wel een kanttekening, zoals bij vele draadloze apparaten is het af en toe wat gevoelig; de verbinding valt soms weg. Mij valt op dat dit meestal gebeurt wanneer je het toetsenbord bijvoorbeeld op schoot legt. Houd je 'm verticaal, werkt het ineens weer wel. Ik heb de receiver ongeveer 3m verderop, achter mijn TV hangen. Het verplaatsen van de receiver had niet veel invloed op dit probleem.

Het toetsenbord ligt aangenaam in de hand en typt prima, het voelt aan als een solide en betrouwbaar apparaat. Daar staat tegenover dat het wel wat aan de zware kant is.

Ik heb verschillende draadloze toetsenborden geprobeerd, deze is ruim de beste die ik tot nu toe heb gehad en derhalve zeker een aanrader!

Heb jij ook een Enermax Aurora Micro Wireless?