Jamo Sub 200 (Zwart) Review

Easteregg 28 juni 2011, laatste update op 30 april 2013, 4.624 views

Jamo Sub 200 (Zwart)

Pluspunten

• krachtig
  • afstelling mogelijkheid

Minpunten

• groot?
  • plaatsing erg belangrijk

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
snelle opsomming:

Ik heb de sub nu een jaar in gebruik, de sub heeft meer dan genoeg watt om een woonkamer van krachtige bass te voorzien.

De plaatsing van de sub is zeer belangrijk, belangrijker dan het wattage.

De sub voldoet goed voor films en muziek

Je kan wel merken dat de sub minder duur klinkt dan bv: de dure sets in de mediamarkt, logisch natuurlijk, de kwaliteit van het bass geluid is te vergelijken met de meeste wat duurdere logitech speaker sets, alleen deze jamo subwoofer is veel krachtiger.

ik heb er 100 euro voor betaalt, dat is ie zeker waard.

Ik heb soms (door de plaatsing) wat problemen met dat de bass niet synchroon loopt met de muziek, bekend probleem met subwoofers. als de muziek snelle bass heeft (hardstyle) dan kan die iets achterlopen aan de andere kant van de kamer, dit is wel afstelbaar met het phase draaiknopje maar dat kost uiteraard wat moeite

Ik gebruik deze sub in combinatie met jvc speakers met een waarde van 50 euro en een versterker van 200 euro, dit heeft dus een totale waarde van 350 euro. De set klinkt dan ook erg mooi, mooier dan duurdere bose / samsung etc. geluidssets. Dus als je goedkoop mooie speakers kan vinden bij de kringloopwinkel die mooi klinken maar geen bass hebben, kun je deze subwoofer kopen en op je versterker aansluiten, dan heb je relatief goedkoop, erg mooi geluid

Heb jij ook een Jamo Sub 200 (Zwart)?

Komt er nog een wat uitvoeriger verhaal of was dit het? Je zegt dat de plaatsing belangrijk is bijvoorbeeld, maar je gaat verder nergens op in, gemiste kans. Eigenlijk vertel je bijzonder weinig over de sub...

En daarbij; de sub klinkt minder duur? Kom op zeg, dat slaat natuurlijk nergens op. Hij kan hoog uit minder goed klinken als andere, duurdere, subwoofers. Al gaat dat ook bij veel zaken niet zomaar op...

Kortom, de term review onwaardig...
is dit een review? Nee, er staat toch duidelijk dat dit een snelle opsomming is? of kun je niet lezen?

er zijn geen reviews van deze sub en ik ben de enige met een oordeel, ik had er nog niets over geschreven maar zag dat de rating al bijna 200 keer bekeken was, reden om wat nuttigs te zeggen over deze sub in plaats van wat technische gegevens die iedereen op het internet wel kan vinden. Praktische informatie waar je wat aan hebt dus!

sub klinkt minder duur? ik neem aan dat de meeste mensen wel begrijpen wat ik daar mee bedoel? zo niet, jammer dan. het is ook niet onbelangrijk om te weten.

Ik denk dat jou reactie zeer onwaardig is, ga toch lekker iemand anders pesten joh,