Specificaties 14,1MP, 5x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Sony Cyber-shot DSC-W380 Zwart Review

Nixo 28 juni 2011, laatste update op 28 juni 2011, 689 views

Sony Cyber-shot DSC-W380 Zwart

Pluspunten

• Snel opstarten van de camera
  • Kwaliteit van de foto's
  • Kwaliteit van de video's
  • Eenvoud van de camera
  • Eenvoudig gebruik

Minpunten

• De mindere kwaliteit van de panorama foto
  • Soms wat langer opstarten van foto preview

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 4
De Sony DSC-W380 heb ik nu een jaar in mijn bezit. Ik was op zoek naar een goede degelijke en compacte camera die ik eenvoudig overal mee naartoe kan nemen in je broekzak zonder allemaal extra functies. Dat heb ik gevonden in dit toestel.

Na een jaar gemiddeld tot intensief gebruik ben ik nog steeds heel erg tevreden. Aangezien er nog geen review is zal ik mijn best doen om iets meer duidelijkheid te geven over deze camera

De foto's die gemaakt worden zijn van een betere kwaliteit kwa kleur dan van andere vergelijkbare merken.

De accu houd het erg lang vol. 200 foto's ongeveer.

De optie om een panorama foto te maken werkt erg goed. Wel is de kwaliteit van deze foto duidelijk minder dan een gewone foto maar geeft wel goed weer hoe de hele omgeving is.

Ook de optie om snel een foto te maken is erg handig. Vooral op het moment dat je met vrienden uitga werkt dit snel en eenvoudig.

Verder kan je met enige moeite ook de autofocus uitzetten en op een object scherpstellen. Dit levert zeer mooie foto's op.

Filmen met 720p geeft goed beeld en geluid.

Ik denk dat het ook goed om te stellen is dat deze camera een goede keus is als je niet een grote spiegelreflex wilt maar wel mooie foto's en filmpjes wilt maken

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-W380 Zwart?

"Verder kan je met enige moeite ook de autofocus uitzetten en op een object scherpstellen."

Kun je vertellen hoe je dat doet? Is dat in de M-stand?