Medion P5316D Review

JancodwNewbie 26 juni 2011, laatste update op 26 juni 2011, 1.386 views

Medion P5316D

Pluspunten

• Een allround Desktop waar je nog jaren plezier van kan hebben voor een zeer scherpe prijs.

Minpunten

• Van het toetsenboard en muis moet je niet het beste verwachten maar ze zijn zeker funcioneel.

Features Score: 4
2 weken geleden heb ik de Medion d5316D aangeschaft. Ik was al enige tijd opzoek naar een allround Desktop waar ik ook goed een game op kan spelen. Dit lukt prima met de radeon hd6570. ( op de meeste site staat overigens dat de D5316D is voorzien van een hd5670 dit is niet juist)

Het systeem heeft zeker mijn verwachtingen waargemaakt! Is zeer snel stabiel en stil.

De Systeemkast ziet er degelijk uit alleen het klepje waar de 2 front usb aansluitingen zitten vind ik een beetje matig.

Het toetenboard en muis die meegeleverd worden zijn functioneel maar niet meer dan dat. Als je meer eisen stelt dan zullen die het eerste zijn die vervangen worden.

• HD6750
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Medion P5316D?

Check even je positieve punten voor typo's ;)
Ook jij hebt het niet bij het rechte eind, het gaat hier om de HD6750, niet de 6570.