Specificaties 15,6" (1366x768), 750GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

MSI GE620-023NL Review

kenneth1993Newbie 24 juni 2011, 1.278 views

MSI GE620-023NL

Pluspunten

• veel kracht door i7, 8gb werkgeheugen en 1gb nvidia 540M grafische kaart
  • fluisterstille computer, word alleen warm als je hem op de staart trapt
  • THX geeft strak geluid
  • usb 3,0(klaar voor de toekomst)
  • led scherm voor kristalherldere weergave

Minpunten

• ik moest wennen aan de indeling van het toetsenbord(allemaal net iets verschoven voor compactere indeling)
  • het scherm is voor laat in de avond niet heel donker te krijgen(persoonlijk een tegenvaller voor mijn ogen)

Afgelopen week heb ik deze MSI bij comcom.nl gekocht voor mijn vervolgstudie. Deze laptop beschikt over alle specificaties die ik voor de studie nodig heb en nog een beetje extra. De service bij comcom was geweldig. bij het bestellen van de laptop liep ik tegen problemen aan met mijn rekening. nog geen 5 minuten nadat ik de bestelling geannuleerd had kreeg ik al telefoon van comcom, waarbij ze mij hulp aanboden om de bestelling vlekkeloos te laten verlopen. Verder over deze laptop alle lof! Ik heb allerlei programma's tegelijk opgestart, grote games opgestart en in de tussentijd nog video's bewerkt, maar ik kan het nog steeds niet voor elkaar krijgen om deze laptop uit te putten! de pc bepaald zelf wanneer hij aan het werk moet, (je ziet dit doordat de startknop van blauw naar rood springt) op dat moment staat de turbo echt aan, hij word warmer en maakt wat meer geluid(overigens is hij verbazingwekkend stil). mijn keuze voor deze laptop werd mede bepaald doordat hij THX trustudio Pro aan boord heeft. samen met mijn logitech z2300 geeft dit een subliem geluid! je hoort echt geluidsverschil tussen een laptop zonder en met THX. voor mensen die het nog belangrijk vinden: de webcam die in de MSI ingebouwd zit, neemt met een kwaliteit van 720P op, wat ook een heel duidelijk beeld geeft. al met al is het een echte aanrader voor gamers, maar ook voor mensen die snel leven, deze laptop weet jou makkelijk bij te houden

Heb jij ook een MSI GE620-023NL?

Ik vind dat dus helemaal niets een numeriek gedeelte op een 15 inch laptop. Op een 17 inch staat het beter vind ik :)
Word je het de alternatieve indeling van het toetsenbord gewoon na een tijdje?
En storen de pijltjes niet?

Bedankt :)