Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart Review

RemonDePemon 8 maart 2007, 1.073 views

Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart

Pluspunten

• Beeld
  • Contrastverhouding
  • Vormgeving

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar
  • Geen composiet video in aan de zijkant
  • Geen speakers ingebouwd

Mijn zinnen gezet op deze montior, kan niemand hem leveren! Ik heb overal gezocht en alle webshops van Tweakers gechecked op hun voorraad. Helaas had niemand hem voor een redelijke prijs. (Prijzen liggen nu tussen de 320-400) eurie.

Zag ik in mijn brievenbus dat ze ook in de aanbieding waren bij de MyCom...iets waar ik normaal gesproken niet snel iets zou kopen zegmaar. Toch maar even langsgelopen en ja hoor...er stonden er nog 218 in bestelling. Dat gaat dus ook niets worden dacht ik. Totdat de verkoper mij vertelde dat iemand er de dag ervoor 1 terugebracht had met een defecte pixel. Na uitvoerige controle heb ik er geen 1 kunnen ontdekken. Met nog wat extra korting had ik hem uiteindelijk voor 349 eurie!

Het is echt een superding, mooie vormgeving en perfect beeld. Mijn zonnebril ligt ernaast want het beeld knalt er echt uit!

Kortom: KOPU!,KOPU!,KOPU!

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 226BW Zilver, Zwart?

Buiten een zeer slechte productsurvey (bekend fenomeneen), zijn de laatste twee nadelen geen nadelen aan dit scherm; je koopt een computer scherm om op de computer aan te sluiten, geen videocamera. Daarnaast zijn speakers dingen die gewoon niet bij een monitor horen, dat zijn twee totaal verschillende productgroepen.
Geen speakers ingebouwd zie ik altijd als positief :P
Ik zou als ik jou was eens wat andere survey's doorlezen. Dan zie je namelijk dat dit geen survey is. Je hebt namelijk alleen beschreven wat je allemaal hebt gedaan om het scherm te krijgen en niet wat je van het scherm vind. We willen foto's zien en informatie over het scherm en je bevindingen.