Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620A, 320GB Review

jmmk 7 maart 2007, 345 views

Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620A, 320GB

Pluspunten

• snel (ook door 16MB buffer)
  • stil
  • betaalbaar

Minpunten

• geen

Ik heb deze schijf aangeschaft ter vervanging van een Samsung Spinpoint HD300LD die resoneerde en zo een lage bromtoon gaf. De Seagate is een verademing: stil, een stuk sneller (allicht ook door de 16MB grote cache) en voor een goede prijs. Hij wordt handwarm, wat mij aangaat geen probleem, temeer omdat ik mijn twee schijven toch laat stilvallen.
Ik ben dus behoorlijk blij met deze aanschaf. De Samsung was mijn tweede schijf (voor grote databestanden), deze vervangende Seagate heb ik meteen tot systeemschrijf gepromoveerd, mijn 'oude' 160GB Seagate is daarmee dataschijf geworden.

Heb jij ook een Seagate Barracuda 7200.10 ST3320620A, 320GB?