Akai ACAC112B Review

raas 20 juni 2011, laatste update op 20 juni 2011, 1.546 views

Akai ACAC112B

Pluspunten

• veel features
  • ziet er goed uit
  • relatief lage prijs

Minpunten

• het installeren van het frontje is soms onhandig
  • verloopstekker voor antenne nodig voor sommige auto's

Geluidskwaliteit Score: 4
Vanwege de vele features (USB, Bluetooth, CD, mp3, SD, afneembaar front en natuurlijk radio) in combinatie met de gunstige prijs heb ik gekozen voor de Akai ACAC112B. Ook vind ik de radio er persoonlijk goed uitzien. Ik heb deze autoradio zelf ingebouwd in mijn auto (Fiat) en had daarvoor wel nog een verloopstekkertje voor de antenne nodig (gekocht bij de halfords).

Er zit ook een afstandsbediening bij die ik persoonlijk niet nodig heb.

Het vereist enige handigheid om het frontje te installeren. Soms kost dit enkele pogingen. In gebruik is het wel een zeer handige radio. De knoppen werken goed en komen robuust over. Het geluid is prima, de radio-ontvangst is goed, de cd weergave en usb werken goed.

Al met al een goed product, met zeer veel bang for buck.

Heb jij ook een Akai ACAC112B?

Hoe vind je de carkit-functie?