Specificaties 15,6" (1366x768), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus K52F-EX558V Review

group1850 19 juni 2011, laatste update op 19 juni 2011, 943 views

Asus K52F-EX558V

Pluspunten

• Mooie behuizing en snelle processor Intel Core i3 380M van 2,53GHz, 500 gb harde schijf en 4 gb geheugen.

Minpunten

• Toetsenbord zit aan de linkerzijde los en rammelt tijdens tikken, kabel aan de lader zou iets langer mogen. Verder nog niks kunnen ontdekken.

Gisteren deze laptop gekocht bij Qplaza Uden. 2 uur voor gereden. De prijs van 412,50 voor een laptop met deze mogelikheden is een buitenkans en die heb ik aangegrepen.
Mooie laptop, echter zit het toetsenbord aan de linkerzijde los wat een rammel geeft tijdens tikken. Alleen daarom een beoordeling van voldoende voor de bouwkwalitiei. De laptop voelt verder erg goed aan en ziet er heel goed en degelijk uit. Waarschijnlijk een paar schroefjes die loszitten daar ga ik hem niet voor opsturen maar fiks dat zelf wel. Prestaties zullen wel bevallen omdat ik van en Samsung NC 20 mini laptop, 12 inch, afkom.
Als er zaken zijn waar ik later nog achterkom positief of negatief vermeld ik die zeker.
Veel software aanwezig die ik waarschijnlik nooit zal gebruiken en zal die waarschijnlijk verwijderen als ik weet wat het allemaal is. Maar misschien is er wel iemand in Enschede die me daarbij kan helpen.

Heb jij ook een Asus K52F-EX558V?

Heb deze laptop nu een week of 3. Valt niet tegen, de accu red het 2,5 uur.
Ben mezelf ook een beetje aan het oriŽnteren op laptopgebied,maar wacht nog even een mooi aanbod af. :) Hier een linkje om te zien wat de prestaties zijn van deze cpu: