Samsung SH-S183A Review

Stevendefeij 3 maart 2007, laatste update op 28 juli 2010, 282 views

Samsung SH-S183A

Pluspunten

• Snel, Stil, Werkt met veel soorten DVD merken.

Minpunten

• S-ata dus verpilt de brander een aansluiting waar een harde schijf kan zitten.

Media-foutgevoeligheid Score: 5
Media-compatibiliteit Score: 4
Schrijfsnelheid Score: 5
Leessnelheid Score: 4
Zeer betrouwbare brander, ik had absoluut nog geen behoefte aan een s-ata brander maar aangezien deze brander zo goed uit de test kwam hebben we het toch maar geriskeert.

En het valt niet tegen.
De 18x snelheid wordt soms zelfs daadwerkeljk gehaald en dat had ik niet verwacht.
Zeker de snelste en betrouwbaarste brander die we ooit gehad hebben.

De eerste Samsung brander die we gekocht hebben ondanks slechte ervaring met het merk in het verleden is dit echt een prima brander.

Met een Intel 945p chipset waren er geen S-ata compatibiliteitsproblemen!

Heb jij ook een Samsung SH-S183A?